INVITAŢIE DE PARTICIPARE
(licitație deschisă)
SERVICII DE PAZĂ A OBIECTIVELOR, BUNURILOR ŞI VALORILOR, PROTECŢIE A PERSOANELOR, MONITORIZARE A SISTEMELOR DE SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES SI INTERVENTIE RAPIDA
- Societatea Uzina Mecanică Plopeni SA, cu sediul in Plopeni, str.Republicii, nr.1, jud.Prahova , înregistrată la Registrul Comerţului sub nr.J2001000162297/23.01.2025,cod fiscal:RO 13741804, tel. 0244.221.381, fax 0244.223023, e-mail plopeni@ump.ro, web: http://www.ump.ro .
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de prestări servicii – Licitație Deschisă, în conformitate cu Norma procedurală internă pentru atribuirea contractelor de furnizare/prestare servicii /execuţie pentru Societatea Uzina Mecanică Plopeni SA.
- Categoria serviciilor ce se vor achiziţiona şi descrierea acestora este prezentată în Caietul de sarcini, care se va procura de la sediul S.U.M.Plopeni SA.
- cod CPV: 79713000-5.
- Data limită pentru depunerea ofertelor : 24.03.2025, orele 10:00
- Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele în plic sigilat: Registratura S.U.M.Plopeni SA, din str.Republicii nr.1, Plopeni, jud. Prahova
- Limba de redactare a ofertelor – română.
- Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 24.03.2025, ora 11:00, sediul S. U.M. Plopeni SA
- Garanţia solicitată pentru participare este: 1% din valoarea totală a achiziției.
- Modalităţi principale de finanţare :surse proprii
- Perioada pentru care ofertantul trebuie să-şi menţină oferta valabilă: 90 zile.
- Modalitatea de întocmire a ofertei : opis cu documentele
- CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE:
- situaţia personală a candidatului /ofertantului;
- capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;
- situaţia economico-financiară;
- capacitatea tehnică şi/sau profesională;
- standard de asigurare a calităţii;
Criteriul care va fi utilizat pentru atriburea contractului de prestare servicii: ,,PREŢUL CEL MAI SCĂZUT”.
- Asigurarea Caietului de sarcini se va face de către Societatea Uzina Mecanică Plopeni S.A., iar contravaloarea acestuia este de 500 lei fără TVA, plata se poate efectua la casieria societăţii sau prin ordin de plată in contul RO71BRDE300SV04345973000, deschis la BRD Ploieşti.
- Data limită pentru achizitionarea caietului de sarcini este 17.03.2025 orele 15:00.